Dieta de slabit personalizata

Photobucket


Majoritatea dietelor sunt generale, adresandu-se intregului public si nu iau in considerare particularitatile fiecarei persoane in parte. Dar, oamenii nu sunt identici; fiecare dintre noi este unic si irepetabil, prin urmare fiecare om trebuie tratat individual. In plus, in materie de slabit, majoritatea persoanelor isi doresc rezultate vizibile cat mai rapid posibil.

Ai nevoie de cateva principii generale, dar esentiale, ale fiecarui regim, pe care le vei aplica stilului tau de viata si preferintelor tale culinare. Este foarte important sa iti faca placere sa consumi aceste alimente. Numai asa vei avea rezultatele asteptate de la orice regim.


Pentru majoritatea, dieta inseamna restrictii alimentare, consum de alimente fara gust, iar slabirea este iluzorie, de scurta durata. De altfel, rezultatele sunt in general aceleasi: persoana pierde in greutate pe perioada dietei, dar dupa incheierea acesteia, kilogramele pierdute apar din nou, uneori in numar mai mare.


Meniul zilnic ar trebui sa inlcuda 3 mese principale pe zi, la interval de 5-6 ore, si 2 gustari intre mese (cate 1 fruct).

•La masa de dimineata consuma la alegere: shake pe baza de fructe mixate sau salata de fructe in care poti sa adaugi cereale integrale.
•La masa principala: peste sau carne alba(pui, curcan) la gratar(sau la abur) cu salata de cruditati sau legume innabusite
•La masa de seara(la alegere): peste, branza de vaci, legume innabusite sau iaurt dietetic
•Intre mese poti sa consumi un fruct: mere, grapefruit, ananas, kiwi
•Pe parcusul zilei trebuie sa bei 2 litri de apa, apa cu lamaie, ceaiuri din plante.