Dieta Montignac - principii

Metoda Montignac nu este o dieta în sensul tradiţional al cuvântului. Dieta este de a limita cantitatea de alimente consumate, ceva care poate fi făcută doar pe pe termen scurt.

Metoda Montignac nu limitează cantitatea de alimente pe care le consumam. Este un mod echilibrat de a manca prin alegerea de la fiecare categorie de produse alimentare: carbohidraţi, grăsimi şi proteine.  Ea ne învaţă obiceiurile alimentare pentru a îndeplini obiectivele noastre:

Metoda Montignac ne învaţă să adaptam obiceiurile alimentare pentru a se potrivi cu obiectivele noastre:

Pentru a pierde in greutate;

Pentru a preveni riscul de a obţine greutate;

Pentru a preveni diabetul zaharat tip II;

Pentru a reduce riscurile de boli de inima.

Cele două principiile de bază ale metodei Montignac:

Primul principiu este de a depăşi mesajele greşite, care ne spun că caloriile sunt ceea ce ne face sa crestem în greutate. Această credinţă, în ciuda eşecului sau dovedit, din păcate, este încă larg răspândită şi predicata de dieteticieni .

Al doilea principiu este să mâncaţi alimente care sunt hrănitoare. Cele mai bune sunt cele cu cel mai mic indice glicemic. Calitatea produselor alimentare de grăsimi depinde de natura lor, de acizi graşi, după cum urmează: 

Acizii polisaturati Omega 3 (de grăsimi de peşte), precum şi acizii graşi monosaturati (ulei de măsline) sunt cele mai bune alegeri.  Acizi graşi saturaţi (unt, carne cu grăsime) trebuie să fie evitati. Proteinele ar trebui să fie alese în funcţie de modul în care acestea se completează reciproc .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails