Yoga si pierderea in greutate

Photobucket
Yoga în mod regulat ofera multe beneficii, inclusiv pentru a face sa te simti mai bine despre corpul tău pentru ca vei deveni mai puternică şi mai flexibila, iti tonifica muschii, reduce stresului şi îmbunătăţeste starea mentală şi fizică .

Practicarea oricarui tip de yoga va construi putere, dar unele tipuri nu pot creşte rata inimii suficient pentru a le face singura formă de exerciţiu de care aveţi nevoie pentru a include Yoga într-un regim de scădere în greutate.

În scopul de a pierde in greutate, trebuie să mănânci sănătos şi să arzi calorii prin exerciţii care ridică rata de inima în mod regulat. Unele tipuri de yoga, cum ar fi Iyengar, va construi muşchii şi îmbunătăţeste poziţia dvs., dar nu vă va da antrenament cardiovascular de aveţi nevoie pentru a pierde in greutate.

Dacă aveţi de gând să faceti yoga, formularul dvs. primar de exerciţiu, trebuie să faceţi un viguros plan de 90 de minute de yoga , de cel puţin trei ori pe săptămână. Multe persoane aleg, de asemenea, să combine yoga cu mersul pe jos sau aerobic în scopul de a atinge obiectivele lor de scădere în greutate.

La persoanele care practica yoga stomacul devine mai sensibil in momentul in care este suficient de plin, contribuint la declansarea senzatiei de satietate.


Tipurile de yoga ce trebuie sa le faci sunt vinyasa, ashtanga, power yoga.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails