Regim alimentar in artrita

Photobucket


Există două tipuri de artrită.

Osteoartrita - o condiţie degenerativa, care de multe ori apare odată cu vârsta. Osteoartrita produce rigiditate şi durere la nivelul articulaţiilor afectate. Excesul de greutate, uneori, poate agrava boala.

Poliartrita reumatoidă - O stare inflamatorie care implică mai multe articulaţii.

Nutriţie pentru a calma artrita

Din păcate, nu exista un sfat sigur în ceea ce priveşte dieta pentru artrită. În ciuda unor studii clinice care au loc, multe rezultate sunt considerate un efect placebo. Cu toate acestea, există o serie de orientări care pot ajuta.

Produse alimentare recomandate:
■peşte gras - cum ar fi suplimente de ulei de ficat de cod, ton, somon, şi sardine.
■Vitamina C - găsit în multe alimente, cum ar fi kiwi, piersici, portocale.
■Vitamina E - Fructe cu coajă lemnoasă fără sare
■Turmeric si ghimbir - alimente anti-inflamatorii (utilizarea în supe, tocane ).
■Unii raporteaza ca un regim vegetarian a ajutat.


Produsele alimentare care agraveaza artrita:

■Uneii raportează că urmatoarele legume - cartofi, ardei gras, vinete şi roşii.
■Alimentele bogate in grasimi saturate - cum ar fi lactatele, carnea grase si alimentele coapte.
■Produse lactate

Singura modalitate de a afla dacă ceva agraveaza artrita, este de a monitoriza în mod constant dieta ta. Fa acest lucru prin ţinerea unui jurnal despre ceea ce aţi mâncat şi ceea ce durere ai experimentat. În cazul în care veţi începe să observaţi orice schimbare (cum ar fi dureri articulare a doua zi după ce mănânci alimentul), va trebui să încercaţi sa-l izolati .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails