Laptele si branzeturile in diete

Photobucket


Laptele, brânza şi iaurtul sunt ambalate cu substanţe nutritive esenţiale care contribuie la menţinerea sanatatii. Ele sunt o buna sursa de proteine, zinc şi unele vitamine B. Produsele lactate sunt una dintre principalele surse de calciu in dieta, un mineral care ajuta pentru a construi oase puternice si sanatoase.


Este adevarat ca laptele si branza in dieta poate aduce o contribuţie semnificativă la aportul de calorii şi grăsimi, dar exista acum o multime de alternativele cu nivel scăzut de grăsime, cum ar fi degresat sau semi-degresat, iaurt scăzut de grăsimi si brânzeturi cu continut redus de grăsime .

500 ml de lapte degresat, de exemplu, conţine doar 190 de calorii şi grăsimi 0.6g!

Trecerea la produse lactate cu continut scazut de grăsime nu înseamnă că veţi primi mai putin calciu.

Şi mai bine, cercetarile arata ca produsele lactate ar putea ajuta de fapt, la pierderea in greutate. Cercetarea arată că copiii care beau lapte sunt mai susceptibili de a avea o masă corporală mai mică decât copiii care nu beau. Alte studii au constatat ca persoanele care beau lapte şi mânanca alimente lactate sunt susceptibile de a fi mai subtiri decat cei care nu o fac.

În special, este de crezut că calciul din produsele lactate ne ajută să pierdem în greutate, ajutând la defalcarea ţesutului adipos din organism. Între timp, alte ingrediente din produsele lactate, cum ar fi proteinele din zer, acid linoleic conjugat şi aminoacizii pot avea, de asemenea, un rol de jucat.

Cercetarile au descoperit de fapt ca persoanele care consuma produse lactate , ca parte a unei diete cu calorii controlate, pierd in greutate mai mult decat cei care nu consuma produse lactate - şi mai bine, cea mai multa din această greutate se pierde de la talie, care nu numai că ne face sa arate mai subtiri, dar, de asemenea, reduce riscul de boli, cum ar fi bolile de inima si diabetul de tip 2, care sunt legate de forma a corpului de tip mar.

Care lactate alimentare ar trebui să mănânc pentru slăbire?

Opteaza pentru produsele lactate scăzute de grăsimi, cum ar fi degresat sau lapte semidegresat şi iaurt cu putine grăsimi. Nu taia brânză din dieta. Branza scazuta in grasime, cum ar fi Cheddar este acum disponibilă . Alte brânzeturi, cum ar fi Feta si branza de capra sunt, de asemenea, uşor mai scăzute în grăsimi decât Cheddar standard, astfel încât sunt alegeri mai bune. Branza de vaci este mult mai scăzută în grăsimi şi calorii, dar este, de asemenea, mult mai scăzută în calciu.

Cât de mult ar trebui sa mananc?

Scopul este de trei porţii de produse alimentare de lapte în fiecare zi, cum ar fi un pahar de lapte degresat, 1 iaurt şi o bucată de brânză cu conţinut redus de grăsime, de dimensiuni unei cutii de chibrituri .