Dieta St. Tropez

Photobucket
Împreună cu reputatia sa ca si destinaţie turistică populară, St.Tropez a devenit cunoscuta pentru bucătăria sa, care este o fuziune din Marea Mediterană şi arome franceze. Dieta St.Tropez include combinaţii delicioase de alimente din regiune şi face uz de avantajele pentru sănătate şi pierderea în greutate a acestei abordări dietetice.

Elementele de bază

Fundaţia dietei sunt produsele alimentare, cum ar fi de peşte, ulei de măsline, fructe, legume şi cereale integrale, care sunt similare cu alte planuri ale dietei mediteraneene.

Planul este concentrat pe produsele alimentare proaspete sănătoase care conţin un raport ridicat de omega 3 şi echilibrul corect între omega 3 si omega 6 grăsimi este accentuat. Cei care tin dietă sunt avertizaţi că, în scopul de a creşte beneficiile de grăsime de ardere a grăsimilor Omega 3, este necesar de a leconsuma cu produsele alimentare care sunt bogate in vitamina A, cum ar fi morcovi, dovleac, ardei roşu, papaya şi mango.

Există patru principii cu privire la planul dietei St.Tropez:

■Creşterea aportului de alimente bogate in omega grăsimi 3 , cum ar fi somon, sardine, ulei de in şi nuci.
■Încercaţi întotdeauna să mâncaţi alimente bogate in vitamina A, în aceeaşi masă cu Omega 3 grăsimi.
■Restricţionaţi produsele alimentare, care au un conţinut ridicat de grăsimi Omega 6, care includ cele mai multe alimente procesate, cum ar fi biscuiti, produse coapte si maioneza.
■Mănâncă o selecţie largă de fructe şi legume.

Există patru faze privire la planul de dieta St.Tropez:

■Faza 1 - Introducerea grăsimilor bune şi proaspete

Această etapă este urmată pentru prima săptămână şi oferă 1600 de calorii.

■Faza 2 - Echilibrarea dietei si stilului de viaţă

În această fază, care este urmată în a doua săptămână, consumul caloric al dietei este redus la 1450 de calorii pe zi.

■Faza 3 - Atingerea greutatii ideale

Această etapă este urmată mai multe săptămâni, de la 3 la 6 în cazul în care caloriile sunt reduse chiar mai departe in jur de 1300 pe zi, în timp ce exerciţiul fizic este crescut.

■Faza 4 - Mentinerea unui stil de viaţă sănătos

Această etapă este urmată timp de 7 şi 8 săptămâni şi implică creşterea aportului caloric la aproximativ 1500 de calorii pe zi. Acest lucru se realizează în primul rând prin creşterea aportului de grăsimi Omega 3 .

Exemplu de dieta

Mic dejun

Musli cu fructe proaspete

Prânz

Salata de pui cu telina, mere şi nuci

Gustare

iaurt cu afine

Cină

Somon cu sparanghel şi cartofi copti dulci