Dieta modelelor

Photobucket



Dieta Modelelor este creaata de David Nicosia Longhi. Longhi a combinat studiile sale în nutriţie şi sănătate cu sfaturi cinstite de la un grup de modele internationale de succes.

Scopul este de a te motiva tu insati de a deveni mai sexy, pozitivă şi atractiva , prin crearea unui stil de viaţă sănătos.

El ne dă o introspecţie în lumea modelelor şi oferă metodele folosite de modele de top pentru a rămâne la forma. El a cerut unui grup de modele de a partaja obiceiurile lor alimentare, precum şi rutina de antrenament, precum şi pentru a discuta despre aspectele industriei de modelare.

Modelele vorbesc despre ce fel de alimente le place să mănânce, de tipul clasic de zi cu zi de a mânca, rutina de exercitii fizice şi atitudinea lor faţă de alcool şi medicamente de dieta.

Longhi rezumă punctele majore de la fiecare interviu care poate ajuta la strategii pierdere in greutate sanatoasa .

În general, modelele nu calculeaza caloriile, deşi ele au o conştiinţă de a menţine un regim alimentar sănătos. Cele mai multe dintre modelele nu oferă o defalcare detaliată a ceea ce mananca de obicei si sfaturile nu sunt de multe ori foarte specifice. De exemplu, mananca legume mai multe, nu muri de foame , nu mâncaţi alimente mai multe decat de metabolismul dvs. poate arde şi exerciţii fizice în mod regulat.

Longhi oferă câteva informaţii de bază despre carbohidrati, proteine, grăsimi şi surse de alimentare din aceste substanţe nutritive. El încurajează de a menţine un aport ridicat de proteine şi aportul scăzut de grăsimi, cu excepţia unor cantităţi mici de grăsimi sănătoase. Cu toate acestea dieta nu include liniile directoare nutriţionale sau instrucţiuni detaliate despre cum să se creeze un plan de sănătos de masă.

Alimente recomandate

albus de ou, peşte, pui, curcan, carne de vită, produse lactate cu continut scăzut de grăsime, fructe, legume, pâine integrală de cereale, orez, salate, sushi.

Exemplu de dieta

Ceea ce urmează este un plan de dieta de la modelul Katie Cleary.

Mic dejun

suc de legume verzi

Prânz

sandwich cu piept de curcan cu o mulţime de legume si salata

Gustare

o bucată de ciocolată

Cină

piept de pui cu ciuperci
pâine intergrala

Gustare

baton cu cereale

Recomandari

Toate modelele sublinia importanţa exerciţiului fizic, cum ar fi "asiguraţi-vă că faceti sport de trei ori pe săptămână".

Cele mai multe dintre modelele fac aerobic si antrenamente de putere.