Dieta lui Heidi Klum

Photobucket


Regimul alimentar sănătos pentru a pierde in greutate, este cheia. Heidi este în mişcare constantă. Ea se joaca cu copiii in gradina, sare pe trambulină,merge in parc să hrănească raţele, joaca tenis cu soţul ei şi chiar se catara in copaci.

Dupa sarcini , ea a tinut o dieta speciala numita dieta New York, cea a lui David Kirsch care este un adevarat profesionist care a ajutat o multime de vedete sa slabeasca (Naomi Campbell, Sarah Connor,Liv Tyler) .

Dieta New York consta in:

De-a lungul dietei nu se poate mânca după ora 7 PM.

Faza 1

Va trebui să se elimine cei mai multi carbohidrati - fără fructe, produse lactate, pâine, paste, cartofi şi orez, alcool. Dieta va include peste, legume, carne slaba, salata verde. Trebuie să se mănânce de 5 ori pe zi, la fiecare trei ore. Această fază durează timp de 2 săptămâni şi contribuie la o scădere rapidă în greutate.

Faza 2

Restricţiile sunt ceva mai puţin stricte - in meniu se introduc fructele, produsele lactate , produse din cereale integrale şi grăsimi puţine. Această etapă este conceputa pentru a stabiliza greutatea . Durata de fază - 2 săptămâni.

Faza 3

Etapa finală, în mod ideal, serveste la menţinerea greutăţii. Cantitatea de glucide şi grăsimi este în creştere. Dar, conţinutul mediu zilnic de calorii încă ar trebui să fie de aproximativ 1000 kcal. O parte importantă obligatorie la fiecare fază - exercitii fizice. Ai nevoie de 60-90 minute în fiecare zi, combinând aerobicul cu exercitiile de putere.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails