Dieta Jillian Michaels

Photobucket
Jillian Michaels, care este cel mai cunoscut trainer pe programul de televiziune populară "The Biggest Loser", a creat un plan de pierdere în greutate online, care combina dieta si fitnessul, astfel încât să se ofere "soluţii reale pentru pierderea de greutate".

Ea pune accentul pe trei elemente majore; dieta, exerciţiul fizic şi modificarea de comportament şi spune că toate sunt la fel de importante pentru a se obţine rezultate.

Plan lui Jillian online se bazează pe conceptul că, pentru a pierde in greutate aveţi nevoie pentru a consuma calorii mai puţin decat utilizaţi. La începutul programului vi se va da un numar zilnic de calorii .

Recomandări atât pentru dietă şi exerciţiu fizic sunt personalizate in functie de raspunsurile tale la un test simplu. Programul va fi ajustat în funcţie de forma corpului, profilul metabolic, tendintele emotionale, a nivelului de fitness, obiectivele personale şi condiţiile de sănătate.

Planul este echilibrat şi include toate grupele de alimente si exista raporturi exact de proteine, glucide şi grăsimi .

Exemplu de dieta

Mic dejun

Paine integrală
migdale

Prânz

curcan prăjit cu orez brun

Cină

Lasagna de vita cu legume

Gustare

Miere
arahide prăjite


Recomandari

Exercitiile fizice sunt o parte importantă a programului şi va fi prevăzut un plan de exerciţiu personalizat, care poate fi făcut în propria casă.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails