Dieta cu 3 mere pe zi

Photobucket
Dieta cu 3 mere pe zi, a fost creata de Tammi Flynn, un dietetician din Washington.

Flynn, a descoperit că, atunci când unul dintre clienţii ei a mancat un mar, înainte de fiecare masă fără a schimba nimic altceva, a slabit. Flynn, a experimentat acest lucru cu alti clientii si a avut rezultate incredibile, cu pierderi de greutate se 8 kilograme în douăsprezece săptămâni.

Elementele de bază

Planul implică a manca un măr înainte de fiecare masă principală. Ideea este că, fibrele din mere te va face sa te simti complet şi dulceaţa lui va satisface poftele.

În plus trebuie sa se urmeze un plan de alimentare, care este foarte asemănător cu cel din dieta South Beach cu un consum relativ scăzut de glucide şi reducerea grasimilor saturate. Zaharurile rafinate urmează să fie eliminate în timp ce indicele glicemic scăzut in carbohidrati sunt accentuate.

Cei care tin dietă sunt sfătuiţi să consume 4-5 mese mici pe zi, care ar trebui să se bazeze pe alimente sanatoase, care sunt sărace în grăsimi. Fiecare masă sau gustare ar trebui să conţină, de asemenea, o sursă de proteine slabe, deoarece acest lucru a fost demonstrat ca reduce pofta de mâncare şi îmbunătăţeste pierderea in greutate.

În plus este recomandat sa se includă şase porţii de alte fructe şi legume. Acest lucru va permite de a reduce aportul de calorii, fără a se confrunta cu foamea.

Alimente recomandate

Mere, brânză de vaci scăzuta in grăsime , iaurt fara grăsime, oua, piept de pui, curcan, carne de vită macră, somon, fulgi de ovăz, orez brun, broccoli, salata verde.

Exemplu de mancare de dieta:
Mic dejun

Măr
Omleta
1 cană fulgi de ovăz

Gustare

½ pahar brânză de vaci
½ cana iaurt fara grasimi

Prânz

Măr
Piept de pui la gratar
2 cesti broccoli
½ cana de orez brun

Gustare

Cappuccino

Cină

Măr
Somon la grătar
Salata verde

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails