Cura de slabire cu fulgi de ovaz

Photobucket
O dietă bazata de fulgi de ovăz a fost promovata pe Internet ca o modalitate de a pierde in greutate, reducerea colesterolului şi poate reduce riscul de anumite tipuri de cancer. Nu există nici un regim alimentar specific cu fulgi de ovăz, dar toate abordările care sunt sugerate se bazează pe încorporarea de cantităţi variabile de fulgi de ovăz în dieta de zi cu zi.

Elementele de bază

O metodă foarte buna de a slabi cu fulgi de ovăz implică sa mănânci doar fulgi de ovăz in prima săptămână. Puteţi mânca ½ ceasca de fulgi de ovăz, pentru fiecare masă, care poate fi combinata cu ½ ceasca de lapte degresat, dacă se doreşte.

Numai fulgi din ovăz integral sunt permisi. Fulgi de ovăz instant şi batoanele din ovaz ar trebui să fie evitate în primele şapte zile. Consumul de calorii pentru primele şapte zile ar trebui să fie între 900-1200 calorii pe zi.

Pentru următoarele 30 de zile se continua cu ½ ceasca de fulgi de ovăz de trei ori pe zi în plus, faţă de dieta  regulata. Fulgii de ovăz comerciali sunt acum permisi. Caloriile cresc uşor până la 1000-1300 pe zi.

O gustare de dimineaţă ½ ceasca de fructe şi o gustare dupa-amiaza de ½ ceasca legumele crude sunt permise.

După 30 de zile puteti începe să mănâncati o dieta normală continuând în acelaşi timp cu o masă şi o gustare pe zi cu fulgi de ovăz. Este limitat consumul de grăsimi atunci se revine la dieta normala.

Alimente recomandate

Fulgi de ovăz, lapte degresat, fructe de padure, banane, mere, portocale, struguri, morcovi, ardei roşu, telina, salata verde, spanac, piept de pui, peste, cafea, ceai, budinca fara zahar.

Exemplu de Dieta

Mic dejun

Fulgi de ovăz ½ cana
½ pahar de lapte batut
Stafide -1 linguriţă
Scorţişoară -½ lingurita
cafea sau ceai

gustare

Afine -1/2 cana

Prânz

Fulgi de ovăz ½ cana
1 / 2 ceaşcă iaurt scăzut de grăsime
1 banana

Gustare

½ cana de legume

Cină

100 g piept de pui la gratar
salata verde
Fulgi de ovăz - ½ cana

Gustare

budincă fara zahar


Recomandari

30 de minute de exercitii fizice sunt recomandate de 3-5 ori pe săptămâna.

Costuri şi cheltuieli

Costul numai pentru acest regim alimentar este numai pentru alimente, care va fi probabil chiar mai puţin decât de obicei, dearece fulgi de ovăz, sunt ieftini.

Argumente pro:

■ovazul este ridicat in fibre solubile, care ajută să promoveze o senzaţie de plenitudine după mese.
■O dieta bogata in fulgi de ovăz poate reduce colesterol rau LDL, fără a afecta "HDL colesterolul bun" .
■ovazul este o sursă bună de carbohidraţi glicemici scăzuti şi poate contribui la satbilirea nivelului de zahăr din sânge .
■Ovăzul conţin fitonutrienti, care sunt benefice pentru sănătatea inimii.
■Ovăzul este ieftin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails