Dieta pe baza de salata

Salatele constituie un deliciu vizual caracterizat de o mare varietate de forme, culori si texturi. Acest fapt nu este intamplator, avand in vedere ca apetitul este intr-o stransa legatura cu aspectul mancarii. Atunci cand tinem o dieta, este foarte important sa avem senzatia ca nu suntem restrictionate sa mancam doar anumite alimente. Alt avantaj al acestei diete este acela ca putem manca atat cat vrem, fara sa ne abtinem. In niciun caz nu vom egala de exemplu o portie de paste. In acest fel, deducem un alt avantaj major al curei acesteia, si anume faptul ca avem voie sa mancam pe saturate, fara ca apoi sa incercam sentimentul de vinovatie.

Salatele sunt o modalitate foarte buna de a nu arunca resturile de pui la gratar care au ramas de la cina. Proteinele din carnea alba sunt indicate alaturi de bucatele de tofu si legume. Proteinele care se pot pune in salata se gasesc in:
- conserve de legume (fasole verde, fasole bruna, fasole uscata); spalati-le bine inainte de a le adauga la salata.
- fasiute de carne de pui la gratar sau de carne rosie. Daca preferi salata calda, le poti incalzi un pic in cuptorul cu microunde sau chiar gati pe moment.
- cubulete de tofu marinate. Se gasesc de obicei in borcane, marinate cu ulei de masline. Daca preferi sa le marinezi acasa, cumpara tofu natur si adauga sosul de ulei de masline in toata salata.
- conserve de ton, preferabil nemarinate, cu 0% grasime.
- branza (presarata deasupra salatei, la sfarsit, fara sare).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails