Scaderea in greutate

Photobucket


”The Fat Flush Plan” a fost scrisa de Ann Louise Gittleman. Ann a scris anterior un număr de cărţi şi articole despre nutriţie şi diete de dezintoxicare.

Planul Fat Flush este atât o dieta de detoxifiere cat şi o dieta de scădere în greutate. Ideea este de a furniza toate ingredientele necesare pentru a stimula metabolismul, reduce retenţia de apă şi promoveaza pierderea de grăsime.

Programul are 3 etape:

Faza 1 - 2 săptămâni

Aceasta este o fază restrictivă cuprinsă între 1100-1200 de calorii pe zi. Intenţia aici este de a reduce retinerea apei , precum şi unele pierderi de grăsime. În această fază sunteţi nu sunt permise urmatoarele alimente: margarina, alcoolul, zahărul, uleiuri sau grăsimi (cu excepţia uleiului de in), cereale, paine, legume bogate in amidon, produse lactate. Chiar şi ierburile şi condimentele sunt limitate la o listă de mici dimensiuni.

Faza 2 - de derulare

Aici cantitatea de calorii este ridicată - 1200-1500 calorii. Ideea este de a continua cu programul dorit, până cand pierderea in greutate este realizata.

Etapa 3 - Faza de întreţinere

În esenţă, o fază de greutate de întreţinere, cu un aport caloric de 1500 calorii, sau peste. Unii carbohidrati de amidon sunt reintrodusi treptat, împreună cu unele produse lactate.

Exercitii

Programul conţine o componentă semnificativă de exerciţii fizice. Acest lucru poate fi intre 20 - 40 de minute de exerciţiu pe zi, în funcţie de faza. Aceasta este de obicei cu impact scăzut (mers pe jos). Forţa de formare (greutăţi de ridicare) este, de asemenea, pe listă (de două ori pe săptămână).

Exemplu de meniu- Fat Flush Faza 1


Înainte de micul dejun
un pahar apă fierbinte cu suc de lamaie

Mic dejun
omletă cu spanac, ardei verde si patrunjel.

Gustare
1 /2 grapefruit

Prânz
somon cu lamaie si usturoi,
sparanghel cald, amestecat cu salată verde ,broccoli si castraveti, 1 linguriţă de ulei de in

gustare de dupa-amiaza
1 măr

Cină
cotlet de miel la gratar, cu scorţişoară şi muştar,
gulii în bulion,
suc de fructe