Dieta pentru scaderea colesterolului

Exista persoane suple care pot avea un colesterol crescut.

Somon si peste gras contin omega 3 aminoacid esential care este unul dintre miracolele alimentatiei, fiind bun pentru prevenirea bolilor de inima, dar si a numeroase alte afectiuni. Printre toate acestea omega 3 scade si colesterolul. Inlocuirea grasimilor saturate cu omega 3, pentru o luna de zile duce la reducerea concentratiei de colesterol cu peste patru procente. Omega 3 contin, din belsug si sardinele, heringul si, orice alt peste gras.

Ovazul este una dintre cele mai sanatoase cereale. Consumate la micul dejun regleaza valoarea colesterolului pe parcursul intregii zile. O portie de ovazin fiecare zi, timp de sase saptamani, determina reducerea colesterolul rau cu mai mult de 5,3 procente. Acest lucru se intampla datorita beta-glucan-ului, o substanta care absoarbe substantele nocive si ajuta corpul sa le elimine.

Vinul rosu este un alt aliment plin de beneficii, cu o singura conditie: sa fie consumat in cantitati mici. Fibrele din strugurii rosii au efecte semnificative asupra colesterolului. Cei care consuma vin in mod regulat - respectiv un pahar pe zi, au colesterolul cu noua procente mai mic. Interesant este faptul ca un nivel foarte mare al colesterolului se reduce semnificativ daca "cura de vin rosu" este respectata circa trei-patru saptamani. Repetam doza ideala: un pahar pe zi.

Nucile sunt un beneficiu major pentru sanatate. Patru nuci pe zi, timp de o luna, determina o reducere a colesterolului cu 9,3%. Migdalele au un efect similar. Trebuie mentionat faptul ca nucile sunt alimente cu o valoare calorica mare, astfel ca nu sunt recomandate in dietele pentru scaderea in greutate. Alternativa ideala o reprezinta migdalele.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails