Dieta lui Kim Kardashian

Kim a dezvaluit revistei People ca antrenorul Gunnar Peterson a ajutat-o sa scape de 8 kilograme acumulate de-a lungul anilor.

Desi avea cateva kilograme in plus, fata de raportul normal, cantareata recunoaste ca s-a simtit bine mereu in pielea ei.

Cum niciodata nu a fost in stare sa se apuce de un regim sever, la inceput i s-a parut ceva mai dificil: exercitii fizice regulate, meniuri stricte, fara excese de niciun fel.

O zi obisnuita de-a lui Kardashian incepe acum cu 1 ora de miscare: incalzire de 10 minute - mers, alegare si jogging. Apoi 3-5 serii de exercitii pentru fiecare grupa de muschi.

La sfarsitul acestei ore, Kim face aproape o ora de cardio.

In ce priveste alimentatia, Kardashian serveste un mix de banane si unt de arahide, omleta din albusuri de oua cu rosii, ciuperci si usturoi.

La pranz consuma o salata light, iar la cina, Kim prefera o masa usoara si sanatoasa compusa dintr-o mare salata cu ceva proteine, de obicei pui la gratar sau peste. Pentru ca regimul sa para mai usor si sa nu fie tentata sa se arunce asupra vreunei inghetate sau ciocolate, cantareata poate manca un iaurt sau o prajitura mica.