Dieta lui Ioana Basescu

"Nu mai mananc atat de mult"

"Nu am urmat o dieta anume. Pur si simplu nu am mai mancat atat de mult cum obisnuiam. Daca inainte devoram o ciocolata pe zi, acum mananc un cubulet. Nu mi-am interzis niciun aliment, ci pur si simplu iau putin din toate, de mai multe ori pe zi. Am mers la mai multi nutritionisti si, dupa ce am vorbit cu ei, am ajuns la concluzia ca trebuie sa-mi schimb stilul de alimentatie si sa nu mai mananc atat de mult", a povestit fiica presedintelui.

"Am preferat sa slabesc incet, in timp, si sa imi mentin greutatea, decat sa slabesc repede si, la fel de repede, sa ma ingras. Am avut o perioada in care am slabit mult, apoi am stagnat in greutate cateva luni, dupa care iar am dat jos. Gimnastica am facut, la inceput, insa acum nu mai am timp si nu mai fac niciun fel de sport.
LaFemme