Dietele rapide versus dietele sanatoase

O abordare lentă şi echilibrata a dietei este mai uşor să se menţină şi de obicei bate pierderea rapidă în greutate pe termen lung. O pierdere în greutate de 1 kilogram pe săptămână este recomandarea tipica. Deşi poate părea lent, este un ritm care este mult mai probabil să vă ajute să vă menţineti pierderea în greutate. Amintiţi-vă că o jumatate de kilogram de grăsime contine 3500 calorii. Deci, ai nevoie sa arzi 500 calorii mai mult decât mânci, în fiecare zi pentru a pierde o jumatate de kilogram pe saptamana (500 calorii x 7 zile = 3500 calorii). Dacă ai pierdut o mulţime de kilograme foarte rapid, aceasta nu poate fi grăsime . Ar putea fi  apă sau tesut slab, deoarece este greu să se ardă atat de multe calorii de grăsime într-o perioadă scurtă de timp.

În unele situaţii, pierderea rapida in greutate poate fi în condiţii de siguranţă în cazul în care se face bine. De exemplu, medicii prescriu dietele cu conţinut caloric foarte scăzut pentru o scădere rapidă în greutate la persoanele obeze. Acest tip de dietă necesită supraveghere medicală. În plus, unele diete includ o faza de iniţiere vă ajuta să slabesti mult. De exemplu, Dieta Clinica Mayo are o fază de începere în care s-ar putea pierde 3-5 kilograme în primele două săptămâni. Este posibil să pierdeţi în greutate, rapid si cu o abordare ca asta, deoarece combină strategii sănătoase şi sigure - fără trucuri sau dieta extremă. După perioadă iniţială de doua săptămâni, aveţi o tranziţie de scădere în greutate recomandate de 1/2 -1 kilogram pe săptămână, care este nu numai ca este în condiţii de siguranţă, ci şi realiste şi durabile pe termen lung.