Beneficiile de sanatate ale sfeclei rosii

Photobucket


Sfecla a fost apreciata pentru radacina doar în timpurile moderne. Înainte de aceasta, frunzele de la sfecla au fost favorizate, cel mai probabil pentru calitatile lor medicinale. Poate atunci, persoanele au fost descurajate de urina de culoare roşie care poate apărea după ce se consuma sfecla; unii oameni au moştenit o incapacitatea de a descompune pigmentul roşu din sfecla, aşa că trece prin dreptul sistemele lor şi se excretă. Este destul de inofensiv acest lucru.

Sfecla conţin o bogăţie de fibre - jumătate solubile şi jumătate insolubile. Ambele tipuri de joacă roluri în combaterea grăsimii. Aceste radacini colorate conţin compuşi nutrienţi puternici, care ajută la protejarea împotriva bolilor de inimă, defectelor de nastere si anumite tipuri de cancer, în special de colon .

Beneficii de sănătate

Sfecla este deosebit de bogată în de acid folic, calciu si fier. Consumand cantităţi adecvate de acid folic în timpul anilor fertili este o necesitate pentru femei; o deficienţă în acest nutrient a fost legată de defecte la nastere. Dar aceasta vitamina importanta este vitală pentru sănătatea pe tot parcursul vieţii pentru bărbaţi, femei şi copii, pentru că pe termen lung deficienţele au fost legate de boli de inima şi a cancerului de col uterin, de asemenea.

Valorile nutritive

Dimensiune: 2 sfecle
Calorii: 88
Grăsime: 1 g
Grasimi saturate: 0 g
Colesterol: 0 mg
Carbohidrat E: 20 g
Proteine: 3 g
Fibre dietetice: 4 g
Sodiu: 154 mg
Acid folic: 160 mcg
Magneziu: 46 mg
Mangan: 1 mg
Potasiu: 610 mg
Carotenoide: 21 mcg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails