Dieta lui Adrian Enache

Photobucket

Iata cum a slabit celebrul cantaret Adrian Enache:

”Am ţinut un regim de slăbire care constă în consumarea unui pahar de apă fiartă şi răcită dimineaţa pe stomacul gol. E o metodă chinezească şi te ajută să nu te îngraşi. În plus îţi dă o bună dispoziţie. Nu am avut nevoie de cure de slăbire drastice. În cazul meu a fost vorba mai mult de menţinerea unei anumite greutăţi şi dacă am depăşit-o cu un kilogram-două le-am dat jos cu un regim uşor”.

”Sportul ajută foarte mult la slăbit pentru că transpiri şi elimini surplusul, aşa-zişii colăcei, însă fără o alimentaţie adecvată nu are efect prea mare. Fizic sportul te ajută foarte mult pentru că oboseşti mai puţin însă trebuie făcut constant. Eu nu mai cumpăr nimic din hipermarketuri, prefer să-mi aleg zarzavaturile din piaţă. Merg în provincie să mă aprovizionez cu ouă, carne şi lactate”.
LaFemme