Cum se intretine fizic Lili Sandu

Photobucket

”Consum multe salate pe care mi le prepar cu tot felul de legume si seminte de in si dovleac. In plus, pun accent pe calitatea mancarii si nu pe cantitatea ei, sunt innebunita dupa branza frantuzeasca, iar afinele sun nelipsite de la masa mea de dimineata pentru ca sunt o excelenta sursa de antioxidanti. Beau cam un litru de ceai verde pe zi, nu consum alcool, nu pierd noptile, nu manac la fast-food, nu fumez si am o gandire pozitiva.” Singura slabiciune recunoscuta de Lili este aceea pentru dulciuri pe care incearca sa le manance cu moderatie. Dupa o zi plina de filmari si inregistrari, artista se rasfata cu o baie lunga si fierbine cu tot felul de arome si uleiuri.

Ea nu mai are suficient timp sa frecventeze sala de fitness. In schimb, atunci cand are ocazia, opteaza pentru yoga sau alergari prin parc. Alimentatia sanatoasa si echilibrata a carei “victima” este, o ajuta la mentinerea unui trup armonios: “Am inceput sa mananc cat se poate de sanatos, sa am o alimentatie bazata pe mult peste, in special somon pentru ca Omega 3 este foarte benefic”.
LaFemme