Cura de slabire a lui Beyonce

Photobucket


Potrivit site-ului pipole.net, actrita a urmat un regim drastic si a slabit 9 kilograme in doar 10 zile.

Dieta controversată pe care a urmat-o Beyonce pentru filmul "Dreamgirls" constă într-un amestec de sirop de arţar, apă, suc de lămâie şi piper cayenne, pe care îl serveşti de fiecare dată când ţi-e foame, în loc să mănânci. Nutriţioniştii au avertizat, de nenumărate ori, că acest sirop nu conţine mai deloc nutrienţi şi că femeile care consumă aşa ceva timp de câteva zile riscă să ajungă în spital, cu probleme serioase.

Nutriţionistul meu mi-a sugerat că singurul mod de a slăbi rapid, pentru a arăta perfect în film, este să urmez dieta pe bază de sirop de arţar. Dar, imediat ce am renunţat la acest sirop, m-am îngrăşat la loc. Nu aş recomanda această dietă nimănui. Există şi moduri sănătoase de a scăpa de kilogramele în plus, dar eu nu prea am avut de ales atunci”, a declarat Beyonce.
LaFemme