Dieta de 1500 calorii

Photobucket


Cartea de bucate este scrisa de Nancy Hughes, care este, de asemenea, autor al carti Retete de 1200 de calorii şi a creat reţete pentru Weight Watchers, American Diabetes Association şi American Heart Association.

Această carte oferă o mare varietate de retete, care sunt potrivite pentru o dietă cu un conţinut caloric redus, fără a necesita să se sacrifice aroma şi varietatea. Hughes a creat retete cu scopul că acestea vor fi atât scăzute de calorii, precum şi delicioase, astfel încât veţi găsi uşor să va tineti de dieta .

Elementele de bază

Hughes este de părere că mesele ar trebui să fie rapide şi uşoare , precum şi sănătoase şi gustoase. Reţetele în carte sunt separate în secţiuni pentru micul dejun, pranz, cina, desert şi gustări. Pentru toate retetele un număr de calorii şi informaţii complete nutriţionale sunt furnizate.

Mesele principale furnizează 350 de calorii, iar gustarile şi reţetele pentru desert furnizează 150 de calorii. În fiecare zi de dietă ,selectaţi trei mese principale, două gustări sănătoase şi un desert pentru a aduce totalul consumului de calorii la 1500.

Alimente recomandate

Fructe, legume, fulgi de ovăz, clatite, vafe, tortilla, ouă, carne de porc, de pui, peşte, fasole, maioneza light, margarină , lapte fara grasimi.

Exemplu de Dieta

Mic dejun

1 felie de paine neagra
1 felie subtire de sunca
Muffins
1 ceaşcă de lapte

Gustare

oua umplute cu maioneza light

Prânz

salata de pui cu branza de capra, spanac
zmeură

Gustare

1 covrig

Cină

Fileuri de peşte cu lamaie
Cartofi copti

Desert

prajitura cu zmeură si migdale