Secara - beneficii si proprietati

Secara este o sursa sigura de fibre si asigura 18% din necesarul de nutrienti pentru un organism sanatos. Painea de secara consumata la fiecare masa va induce senzatia de satietate rapid si nu vei simti nevoia sa mai consumi in exces alimente, de cele mai multe ori nesanatoase.

Prin continutul bogat in magneziu, secretia de insulina a organismului va fi diminuata, tocmai de aceea secara poate fi considerata medicament natural pentru diabetici, informeaza whfoods.com.

Mai mult, un consum regulat de secara reduce cu 30% riscul aparitiei acestei boli, in special pentru persoanele supraponderale, predispuse diabetului. Normalizeaza valoarea glicemiei, iar fibrele continute impiedica formarea toxinelor la nivelul colonului si astfel digestia este imbunatatita considerabil.

Specialistii recomanda o masa de secara, sub forma de paine sau cereale, de sase ori pe saptamana, pentru normalizarea colesterolului, a glicemiei si evitarea problemelor cardiovasculare.

Este alimentul perfect pentru femeile cu o varsta inaintata sau batrani pentru ca reduce riscul aparitiei infarctului. Pentru adolescenti, secara este ideala pentru a urma o cura de slabire pentru ca favorizeaza o buna digestie si senzatia de satietate se va instala rapid.

Fibrele si mineralele din secara mai pot fi preluate si din nuci, rosii, castraveti, mere, pere si pastai. Combinarea acestor alimente mai poate fi considerata si o adevarata dieta pentru prevenirea cancerului la colon.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails