Regim desodat, dieta fara sare

Poti reduce consumul de sodiu cu 30% daca nu adaugi sare cand gatesti si cand mananci. Poti adauga piper, rozmarin, pudra de usturoi, pudra de chili, oricare alte condimente naturale si ierburi proaspete.

Evita mancarea de tip fast-food dar si chipsurile, alunele sarate, supele in plic, biscuiti sarati. Evita alimentele care contin adaus de sare, sodiu sau monoglutamat de sodiu.

Cautati produse care sunt etichetate “fara sodiu”, pentru ca acestea contin doar cinci miligrame sau chiar mai putin.



Consuma produse proaspete si cat mai putine produse procesate. Mananca acasa, mancare gatita in casa, pentru ca in asa fel poti controla cantitatea de sare din mancare.

Inlocuieste sarea cu clorura de magneziu sau clorura de potasiu, dar in catitati rezonabile.

Bea multa apa plata. Este cea mai buna solutie pentru a reduce aportul de sodiu. Apa carbogazoasa, sucurile sau alte bauturi contin sodiu.

Alege in principal, portocale, piersicile, gemurile de fructe naturale, laptele degresat si cerealale integrale, peste si carne de pui. Sunt alimentele care contin cea mai mica cantitate de sodiu, recomanda Fitness and free bies.

Dieta fara sare este o alternativa sanatoasa si eficienta, pentru dietele care urmaresc scaderea in greutate, efectele benefice fiind evidente.