Diana Munteanu, invingatoare in lupta cu kilogramele

Photobucket

Devenita de curand mamica, Diana Munteanu-Niculescu se bucura din plin de vacanta, fiindca incepand din toamna a revenit pe micile ecrane cu emisiunea "Conferinta de presa". Pana cand se va apuca de treaba insa, vedeta Antenei 2 este hotarata sa scape de cele cateva kilograme in plus pe care sarcina i le-a adus.

Deja a dat jos cateva kilograme, fara sa apeleze la ajutorul unui nutritionist, adoptand un regim alimentar sanatos. "N-am tinut regim, dar am mancat sanatos. N-am facut un efort foarte mare pentru a slabi. Nu m-am infometat", dezvaluie Diana, pentru ziarul Ring.

Fiind ea insasi fosta sportiva de performanta, sotia fotbalistului Claudiu Niculescu stie insa ca pentru a reveni la forma si greutatea pe care o avea inainte de sarcina, nu este indeajuns sa fie atenta doar la ce si cum mananca, asa incat are de gand sa apeleze la jogging. "Mai am doar cateva kilograme de dat jos. O sa ma apuc in curand de jogging. Imi place sa alerg, am facut atletism de performanta in tineretea mea".
LaFemme