Ananasul, un desert cu calorii putine

Photobucket


Serveşte ananas pentru desert şi nimeni nu se va plânge de lipsă de dulciuri. Acesta este doar unul beneficiile asceseti delicateţe. Ananasul este, de asemenea, o modalitate dulce pentru dvs. de a obţine mangan, care este dintre mineralele care ajuta la consolidarea oaselor si o stea jucatoare cand vine vorba sa te protejeze împotriva daunelor radicale, prin rolul antioxidant . O ceaşcă depăşeşte suma zilnica recomandata de 30 la sută. Puteţi, de asemenea obţine o sumă decente de cupru şi tiamina, plus mai mult de o treime din necesarul de vitamina C .

Vitamina C este un antioxidant si ajuta la mentinerea sistemului imunitar prin creşterea rezistenţei împotriva răcelilor, gripei, precum şi a altor boli infecţioase. Ananasul conţine o enzimă numită bromelaina care ajuta la digestie şi ajută la prevenirea inflamaţiei şi umflăturilor. Pentru a obţine cele mai multe beneficii anti-inflamatoare, mâncaţi ananas singur astfel bromelaina nu este utilizata de alte produse alimentare pe care le aţi mâncat cu el.

Valorile nutritive

Calorii: 77
Grăsimi: 0 g
Grasimi saturate: 0 g
Colesterol: 0 mg
Glucide: 20 g
Proteine: 1 g
Fibre alimentare: 2 g
De sodiu: 1 mg
Vitamina C: 56 mg
Thiamin: <1 mg de
Cupru: <1 mg de
Mangan: 2 mg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails