Ana Maria Prodan a slabit 32 de kilograme




Mamă a trei copii, Ana Maria Prodan nu vrea să renunţe la statutul de cea mai sexy femeie din fotbal.

Chiar dacă au trecut doi ani de la ultima sa apariţie în Playboy, impresara Ana Maria Prodan (37 de ani) se mândreşte că a rămas la fel de apetisantă ca atunci. “În urmă cu un an, înaintea naşterii celui de-al treilea său copil, cântăream 88 de kilograme”, povesteşte Ana.

Apoi soţia lui Laurenţiu Reghecampf completează: “Am ajuns în prezent la 57 de kilograme şi mi-am propus să mai dau jos încă două”. Sexy-impresara conchide: “Este firesc pentru orice femeie ca după ce a născut să încerce să îşi revină la forma iniţială. Eu nu am de gând să mă folosesc de o scuză ca asta, ca să rămân grasă. Mănânc numai salate şi grătar, iar de prăjituri nu mă ating. Nu că nu mi-aş dori, dar Laurenţiu îmi dă peste mână de fiecare dată când mă prinde în preajma dulciurilor”.
LaFemme